Acı hisseden kişiden bir şey doğar ; intikam ya da anlayış. Seçim bizim. Kendine acıyanlar intikamı seçerler ve sonunda intikamını almaya çalıştıkları şeye dönüşürler.Anlamayı seçerlerse olgunlaşırlar.
Bizden istenen şu: Kazandığımızdan fazla harcayalım, filmlerdeki gibi aşık olalım, başarılı insanlara özenip isyan edelim. Mutsuz olalım ve yine mutsuzluğumuzu beslemek için yemek yiyelim, alışveriş yapalım.