Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...
Uykuya varınca geceleri
Hangi adla çağırırlar beni, ya da
Çağırmazlar hangi adla, bir bilsem?
Kimim ben peki uyandığım zaman
Yatmadan önceki ben değilsem?
...
Eğer Tek Yürek adı altında biz yardım istemiyoruz çözüm istiyoruz denilseydi belki çok çok daha büyük umutlara şahit olabilirdik kim ne derse desin o yardımlar da o çağrılar da bomboş. Ölen öldü giden gitti kalan zaten başının çaresine bakacak tabii başları kalmışsa. Her olayda ülkecek toplanıp canla başla maddi yardımlarımizi hiçbir zaman esirgemiyoruz aman ne güzel ayakta alkışlanacak bir hareket . Yahu 99 depremini dahi hatırlayınca nöbet geçiren insanlar var hadi ver bu insanlara milyon milyarları belki her şey düzelir he . Artık uyanın yardım değil çözüm isteyin sağlam bina isteyin. Dökülelim sokaklara tüm Türkiye ayağa kalksın . Para değil çözüm İsteyelim. Vallahi de billahi de bu yardımlar boş artık açın gözünüzü. Yaa benim bu depremde birinci derece akrabam yok ! Ya ben uyumuyorum yaa ! Uyumuyorum kulağımda çığlık sesleri gözümün perdesinde ölen insanlarin kanı, yüreğimde sağ kalanların acısı var . Ben uyumuyorsam kimse uyumasın. Ne olur artık yaa uyumayalım. Ne olur ya .
Lütfen burada ceset fotoğrafı ve çocuk fotoğrafı paylaşmayın ! Burayı sosyal medyaya çevirmeyin ! Yaptığınız suçtur ! Kendi cocugunuzun enkaz altında kaldığını ve salağın birinin de bunu her yerde paylaştığını düşünün ! Ya da annenizin yaralı cesedinin beğeni ve yorum malzemesi yapıldığını dusunun ! Hasta mısınız siz ! Bı kendinize gelin ! Biraz edep ya edep !