Genel olarak belgelerden oluşuyor, yazarın kendi yorumunu kattığına pek rastlamadım. 170. Sayfadan sonrası ise Osmanlıca yazılmış ek kısımdan oluşuyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O yaşamış, heyecan duymuş, sevmiş bir adamdı; yaşamın insan zayıflıklarına hoşgörülü ve rahat davranmış, gemilerde hizmet etmiş, yabancı topraklarda gezmiş ve eski dövüş günlerinde kendi çetesini yönetmişti. O, bir halk kütüphanesindeki binlerce kitap karşısında önce afallayan, sonra onların içinden yolunu bulup onlarla ustalaşan adamdı; gece yarısı gaz lambası yakan, yatağa mahmuzla giren ve kitaplar yazan adamdı.