Goychak

Goychak
@Blue1117
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Uğruna savaştığımız her şeyi nası seviyosam, öyle seviyorum seni de. Özgürlüğü, insan onurunu tüm insanların çalışma hakkını, aç kalmama hakkını sevdiğim gibi seviyorum seni de." Çanlar kimin için çalıyor / Ernest Hemingwey
“bir gün hepimiz kendi yıldızımızı yeniden bulalım diye mi yıldızlar böyle parlıyor?.."
“Oyalanma artık. Bir kez koymuşsun aklına gitmeyi, çık git!” Küçük Prens’in kendisini ağlarken görmesini istemiyordu. Çok gururlu bir çiçekti...