📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Öyle bir şey yap ki seninle konuşabileyim:' - "Evet ama bunun için ne yapmam gerektiği konusunda bir fikriniz var mı?"
- "Duyduğunuza ikna edin beni:' - "O halde başla, konuş benimle:' - "Eğer beni duymuyorsanız nasıl başara bilirim konuşmaya?
- "Bilmiyorum. Seni duyduğumu sanıyorum:' - "Senli benli konuşmanın sebebi ne? Hiç kimseye senli benli hitap etmezsiniz:'
- "İşte sana hitap ettiğimin kanıtı:' - "Sizden konuşmanızı değil duymanızı, sadece duymanızı rica ediyorum:' - "Seni duymamı
mı, yoksa genel olarak duymamı mı?"- "Hayır, beni değil, anladınız işte. Duymak, sadece duymak:' - "Öyleyse konuştuğunda konuşan sen olmayacaksın:'
En aşina olduğum huzursuzluğa kapılıveriyorum: Hayatım bu şekilde devam edemez. Ne grotesktir ki halimizden memnunum aslında..... Yine de benim izlenimim, ortada katlanılmaz bir durum oldu ğu: Hayatım. Hayatımın seyrini tamamen değiştirme arzusu iki ayda iyice arttı. Değişiklik yapma arzusunun üzerimde yarattığı baskı adeta elimi kolumu bağlıyor çünkü nasıl ve ne türlü bir değişiklik yapabileceğim konusunda en ufak bir fik rim yok. Tam öyle de değil aslında. Zaman zaman içimde çakı- veren ufacık bir umut ışığı geride bir tür pırıltı bırakıyor.