Bedia

Bedia
@Bluesbelieve
Sanırım ben fazla sabırsızım, nazik olamayacak kadar fevriyim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlla üzüntüden gebermen şart degil ama biraz efkar rakının en iyi pezevengidir.
meryem
İnsan, bir mes'ut zalim, insan bir mağrur cahil; tekne kırık, su azgın ve kayıplarda sahil...
Sayfa 107 - insan (1983)·Kitabı okudu
Ben zalimler çağında yaşayan bir alçaktım. Tanrıların korkak hale getirdiği bir alçak.
Sayfa 13 - başyazman patasana·Kitabı okudu
Hakkımda istediklerini söylesinler, çünkü ben deliiğin zırdeliler tarafından her gün nasıl ayaklar altına alındığını biliyorum.
Sayfa 13 - deliliğin konuşması·Kitabı okudu