..həyatın nağıla çevrilməsinə mane olan 3 şey var: biri zamandı, ona çatmaq olmur; ikincisi yalandı, onu unutmaq olmur; üçüncüsü də taledi, onu dəyişmək olmur…
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var