•Nur

•Nur
@Brawesome__
Ben bu kitabı neden okudum? :/
1/10
·384 syf.··
2019 24. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Ağustos 2019 11:18
Evet bitirdiğimde bu soruyu sordum kendime. Neden okudum ki? Kitap mıydı şimdi bu? Evet burda yazarları eleştirince, yazamıyorsanız yazmayın diyince bazı şahıslar “Herkes istediğini yazmakta özgür” diyerek çıkışarak savunmaya kalkıyorlar. Şimdi bir daha açıklık getirelim neden böyle kitaplar basılmamalı: Öncelikle bu kitaplar hep liseli ergenlere, aklı bir karış havada gezen hayatta daha tutunacak yer bulamayanlara hitap ediyor. Ki çoğu kitapta da karakterlerin yaş ortalaması zaten 16-20 arası oluyor. Kitapta konu hiç şaşmadan aşk olur. Başka bir yerden girse bile sonunu hep aşka bağlar. Kitapta öyle bir hava yaratılır ki, sanki liseli olmak hayatının aşkını bulacağın yaş. Ve karşına çıkacak olan erkek (erkekleri kitapta öve öve bitiremezler) senin beyaz atlı prensin olacak ve bir ömür elini bırakmayacak. Şimdi ben aşka karşıyım gibi anlaşılmasın sevgini insan kendi içinde hisseder ve böyle kitaplardan öğrenilecek bir şey değil. Ama bu kitapları okuyan ergenlerimiz kendilerine her seni seviyorum diyeni beyaz atlı prensi sanarak gençliğini yakıyor yada beyaz atlı orensi olmadığı için depresyonlardan depresyon beğeniyor. Şimdi sizce bu kitapların basılması iyi bir şey mi kötü bir şey mi? Daha karar vermeyin biraz da bu kitaptan bahsedeyim SPOİLER yeseniz de yemeseniz de aynı. Zaten tüm kitaplar gibi bunun da ana teması AŞK :Dd İki evli çift. Birinin kocasıyla diğerinin karısı asansörde kalıyor ve nasıl oluyorsa birbirine aşık oluyor... Ve ne tesadüfse ikisi de sevmiyormuş eşlerini :/. Sadece bir hafta birbirilerini görmelerine rağmen delice aşık oluyorlar hatta kız bu adam için kocasına boşanma davası açıyor... Mantık aramayın çünkü yok. Evet yazarımız daha ergenlik dönemlerinde yazmış bu kitabı. Ben bu kitabı kötüleyince “ ya yazarın ilk kitabı daha amatördü o
1000Kitap
AsansörBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20177,7bin okunma
TUANA DEMİREL isimli okura yanıt verildi
•Nur
Güzelse sebebini anlatın da biz de bilelim. Hiçbir argüman olmadan 'kesin konuşmayın' deyince kimse sizi ciddiye almaz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acilen Karantinaya Alınması Gereken Tek Kitap
2/10
·448 syf.··
2020 92. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 20 Temmuz 2020 16:34
YouTube kitap kanalımda Beyza Alkoç'u ve Karantina kitabını okumadan ölebilirsiniz dedim: ytbe.one/2Ia6xxuNANg Nasıl ki "boş yapma, yıkık, duyar kasma, kral, düştüm, yorma reis" gibi kelimeler Z kuşağı turnusolü ise Beyza Alkoç'un Karantina serisi de bir o kadar Z kuşağı turnusolüdür arkadaşlar. Bu incelemeye özel olarak farklı bir şey yaptık, Google'dan 1000kitap'a yolu düşüp bu kitap yorumunu okuma ihtimali bulunan okurlar için bir yere kadar her yorum yazan arkadaşa, gençlerin rahatlıkla okuyabileceği ve nitelikli bulduğum 2 adet kitap önerdim. Belki genç arkadaşlar bir ihtimal yorumları okur da Karantina kitabından çok daha iyi ve küfürlerle değil kurguyla, olay örgüsüyle, toplumsal bir mesajla öne çıkıp edebiyatın gerekliliklerini sağlayan kitaplarla karşılaşırlar diye siz de 14-18 yaşları için uygun kitapları yorum olarak yazabilirsiniz. Şimdi girelim bakalım... Karantinaya. Kitabın adının devamı Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi olduğu için öncelikle bunun ne demek olduğundan bahsedeyim. Hristiyanlık inancında kıyamet alameti olarak ortaya çıkacağına inanılan dört atlıdır bu arkadaşlar. Bunu duyunca aklıma şöyle bir şey geldi... Sanırım bu kitap da Türk Edebiyatı'nın kıyamet alameti olarak ortaya çıkmış gibi görünüyor. Hatta koronavirüsten yaklaşık 2 yıl önce bir salgından ötürü karantinaya gireceğimiz konusunda kehanette bulunduğu için Beyza Alkoç, Ortaçağ'da yaşamış Nostradamus adlı kahinin reenkarne hali bile olabilir. Lana Del Rey'in kendi şarkısında su-su-summertime summertime sadness demesi gibi bu kitabı okuduğum sırada benim de içimden "ka-ka-karantina karantina sadness" diyesim geldi sürekli. Hatta Çağdaş Türk Edebiyatı adıyla sürekli çok satanlarda bulunan ve içleri erkeğin kadın üstündeki tahakkümü, cinsiyetçi küfürler ve şiddet gibi alt
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
Ece Ceren Gültepe isimli okura yanıt verildi
•Nur
4 kitabı da okudum, 5. kitap şu anda Wattpad'de yazılıyor, onu da birkaç sayfa okudum, sonra bıraktım. Eleştirmeye hakkım var mı?
Acilen Karantinaya Alınması Gereken Tek Kitap
2/10
·448 syf.··
2020 92. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 20 Temmuz 2020 16:34
YouTube kitap kanalımda Beyza Alkoç'u ve Karantina kitabını okumadan ölebilirsiniz dedim: ytbe.one/2Ia6xxuNANg Nasıl ki "boş yapma, yıkık, duyar kasma, kral, düştüm, yorma reis" gibi kelimeler Z kuşağı turnusolü ise Beyza Alkoç'un Karantina serisi de bir o kadar Z kuşağı turnusolüdür arkadaşlar. Bu incelemeye özel olarak farklı bir şey yaptık, Google'dan 1000kitap'a yolu düşüp bu kitap yorumunu okuma ihtimali bulunan okurlar için bir yere kadar her yorum yazan arkadaşa, gençlerin rahatlıkla okuyabileceği ve nitelikli bulduğum 2 adet kitap önerdim. Belki genç arkadaşlar bir ihtimal yorumları okur da Karantina kitabından çok daha iyi ve küfürlerle değil kurguyla, olay örgüsüyle, toplumsal bir mesajla öne çıkıp edebiyatın gerekliliklerini sağlayan kitaplarla karşılaşırlar diye siz de 14-18 yaşları için uygun kitapları yorum olarak yazabilirsiniz. Şimdi girelim bakalım... Karantinaya. Kitabın adının devamı Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi olduğu için öncelikle bunun ne demek olduğundan bahsedeyim. Hristiyanlık inancında kıyamet alameti olarak ortaya çıkacağına inanılan dört atlıdır bu arkadaşlar. Bunu duyunca aklıma şöyle bir şey geldi... Sanırım bu kitap da Türk Edebiyatı'nın kıyamet alameti olarak ortaya çıkmış gibi görünüyor. Hatta koronavirüsten yaklaşık 2 yıl önce bir salgından ötürü karantinaya gireceğimiz konusunda kehanette bulunduğu için Beyza Alkoç, Ortaçağ'da yaşamış Nostradamus adlı kahinin reenkarne hali bile olabilir. Lana Del Rey'in kendi şarkısında su-su-summertime summertime sadness demesi gibi bu kitabı okuduğum sırada benim de içimden "ka-ka-karantina karantina sadness" diyesim geldi sürekli. Hatta Çağdaş Türk Edebiyatı adıyla sürekli çok satanlarda bulunan ve içleri erkeğin kadın üstündeki tahakkümü, cinsiyetçi küfürler ve şiddet gibi alt
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
Ece Ceren Gültepe isimli okura yanıt verildi
•Nur
Yaşayamayacağın deneyim Onur gibi biriyle sevgili olmak değil mi? Zaten bu kitapların yazılış amacı da tam olarak bu. Hayalindeki erkeği bulamayan, asla da bulamayacak olan genç kızların hayallerini en azından bir kitapta gerçekleştirmek. Bu yüzden Zeynep kendini çirkin görse de Onur onu güzel biri gibi görüyor. Bu yüzden her sayfada Onur'un ne kadar yakışıklı olduğu anlatılıyor. Bu yüzden bu ikisinin aşkı yere göğe sığmıyor. Karakterler de bu yüzden hep genç. Çünkü 30 yaşına gelmiş bir kadının hala en büyük hayali badboy bir erkek bulma değil de kariyer, dünyayı gezme, kendini geliştirme gibi şeyler oluyor
Kadının, erkekle karışması ahlaktaki çöküntüyü hızlandırır ve hiçbir sınır tanımadan, homoseksüelliğe kadar gider.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Din
•Nur
Homoseksüellik bir eğilim değil yönelimdir