Anlatılanlar gerçek olmasını yaşanmamış olmasını diledim hep bundan daha fazlası olamaz dedim ve daha fazlası oldu içim parçaladı okudukça gerçekleri insanın yüzüne yüzüne vuruyor bak hayat senin çevrende olup bitenden ibaret değil diyor
Çok güzel bir hikayesi var su gibi akıp gidiyor. Okurken sonlarına doğru bitmesin biraz daha geç bitsin diye okumayı bırakıp biraz sonra tekrar okumuştum bittiği içinde okadar üzüldüm ki ah..
Beni derinden etkiledi öyle üzüldüm ki hala aklımda kitabın sahneleri anlatım olarak insanın gözünde canlanıyor içselleşiriyorsun ve çok üzülüyorsun. O Kdar çok üzüldüğüm anlar olduki bazen durup nefes almak istedim