📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer bir atomun %99.99999'u enerji ve % 0.00001'i fiziksel maddeyse o zaman ben bir şeyden çok bir hiçim!
Öyleyse neden ben aslında fiziksel dünyadan çok daha fazlasıyken dikkatimi o fiziksel dünyanın küçük yüzdesine veriyorum?
Mevcut gerçekliğimi duyularımla algıladığım şeylerle tanımlamak, yaşayabileceğim en büyük kısıtlanma değil midir?
-Kötü olanı niye anlamaya çalışıyorsun?
+Bileyim ki ondan kaçabileyim.
-Bilinebilseydi bu kötülük olmazdı. Sen otur duanı et. Kötünün sana değmeden geçip gitmesi için.
Korkulacak şey kötülük değil. Zaman. Çünkü onu yenebilecek kimse yok.