📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Üstad", diye sormuş "Peygamberlere ne diye gerek duyuldu, biz kendimiz yolumuzu bulabilirdik."
N. Fazıl, okuduğu kitaptan başını kaldırmadan:
"Ne diye vapura bindin ki, yüzerek geçsene karşıya"
Ama aşkın modası geçti; şairler onu öldürdü. Aşk hakkında öyle çok şey yazdılar ki kimse onlara inanmadı, ama şaşırmıyorum buna. Gerçek aşk acı dolu ve sessizdir. Bir zamanlar hatırlıyorum da... Aman neyse. Romantizm geçmişte kaldı.