Bronte kardeşleri seviyorsanız bence bu kitap oldukça ilginizi çeker. Ama eğer sevmiyorsaniz veya bir bilginiz yoksa pek sarmaz. Ben merakla ve severek okumuştum ama sonu keske biraz daha farkli olsaydı demiştim açıkçası.
"Herkesin dünyaya gelmesinin bir amacı vardır. Mesela Ingilizlerin müzik yapmak için doğması gibi. Ya da çikolatanın insanları mutlu etmek için var olması gibi. Ve sen Juliet, sen ve o lacivert gözlerin buraya, hatta belki de bu dünyaya beni kurtarmak için geldin..."