📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Stefan Zweig çok sevdiğim yazarlardan(dı). Dili ve anlatım şekli her zaman çok güzel olur ve bu kitapta da öyle olmuş. Fakat kitabın son 20 sayfası civarında geçen pedofili mevzuları bütün keyfinizi kaçırıyor. Aman aman sakın kaçırmayın bu kitabı denecek bir zevkle bitirtmedi Stefan bu kitabı bana. Yazık oldu.
KızılStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202237bin okunma
Bahadır Yenişehirlioğlu’nun okuduğum ilk kitabı oldu Kara Güneş. 15 Temmuz darbe girişiminin yaşandığı gecenin aslında seneler öncesinden küçücük çocukların nasıl yetiştirilip de o geceye kadar getirildiklerini; üzerinde durulması, atlayıp geçilmemesi gerekilen konuları ve dahasını akıcı ve açık bir dille anlatmış. Bir bölümde geçmişe giderken diğer bölümde o geceye gidiyoruz. Ama bu atlamalar canınızı hiç sıkmıyor, kitap daha keyifli hale geliyor. Yenişehirlioğlu’nun bu kitabı beni memnun etti ve diğer kitaplarını da okumayı sabırsızlıkla bekliyorum.
Kara GüneşBahadır Yenişehirlioğlu · Timaş Yayınları · 201231,021 okunma