Bu kitapla tanışmam farklı bir şeyler okumak istememle başladı, klasiklerden, polisiye öykülerden, romantizmle dolu sayfalardan ve günümüzün popüler kitaplarından kaçıştı benimkisi. Çocuklar için yazılmış bir öykü diye bekliyordum ancak rahatlıkla şunu söyleyebilirim bu kitap bir çocuk kitabının çok ötesinde. Yazar, ırkçılığı öyle etkileyici ve basit bir dille işlemiş ki, kedilerin başına gelenleri okurken kah tüyleriniz ürperiyor kah sinir oluyor kah ağlayıveriyorsunuz. Ben yazarın anlatımını çok etkileyici buldum.