İnsan bir kere âşık olmaya görsün. Her şeyi sevdiğine yormaya başlıyor.
İzlediğim filmlerdeki kadınlar, okuduğum şiirlerdeki kadınlar hep sen.
İstanbul'u da sana yoruyorum, sonbaharı da...
Bu sonbahar hayatımın en uzun sonbaharı,
Fakat ne garip!
Sen hayatımda azaldıkça, sonbahar uzuyor.
Sonbaharı sana yormak, belki de bu yüzden dünyanın en yorucu işi gibi geliyor.
Zor sahiden...
Zor.
Sonbaharda gitmekten söz ediyorum.
Ben yitik bir zamanı arıyorum.
Ben yitik bir zamanı arıyorum.
Ben yitik bir zamanı arıyorum.
Ben seni arıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her alışkanlık bir telkin gibidir: "Hey, belki ben buyumdur." Bir kitabı okumayı tamamlarsanız belki de okumayı seven bir insansınızdır. Spor salonuna giderseniz belki de egzersizi seven bir insansınızdır. Gitar çalmak için pratik yaparsanız belki de müzikten hoşlanan birisinizdir.
"Yapacak gücüm olduğunda, bir zamanlar beni seven o insanları taklit edeceğim ve onlar benimle nasıl ilgilendilerse ben de partnerimle öyle ilgileneceğim. Bu adaletsiz bir angarya ya da sevginin gerçek doğasından bir sapma değil. Bu yüce sözcüğe gerçekten layık olan tek sevgi türü budur."