Ben sanırım bu tarz kitapların okuyucusu değilim. Neden böyle düşünüyorum? Busenur örs ’ye, yazar bol bol motivasyon cümlesi kullanmak için emekli bir terapist yaratmış, dedim. O bunu çok tatlı bulurken, ben gözlüğümün üstünden etrafa baktım. Aslında ilk başladığında her şey çok güzel ilerliyordu; Oliver ve Alex’i sevmiştim. Ama ilerledikçe yapay bir iyilik hâli çökmeye başladı ve bu beni çok irrite etti. Normalde kadının dilini seviyorum, diğer kitaplarını da okuyacağım muhtemelen. Ama dediğim gibi, bu kitabında bana samimiyetsiz gelen bir şeyler vardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖