-Marie baban var mı? diye sordum.
+Evet bayım, dedi.
-Peki nerede?
Şaşkın gözlerini bana doğru kaldırdı:
+Ah! Demek bilmiyorsunuz? Öldü.
Ardından bağırdı, az kalsın yere düşecekti.
-Öldü diyordun Marie, ölmenin ne olduğunu biliyor musun?
+Evet bayım, o hem yerin altında, hem de gökte.