-Marie baban var mı? diye sordum.
+Evet bayım, dedi.
-Peki nerede?
Şaşkın gözlerini bana doğru kaldırdı:
+Ah! Demek bilmiyorsunuz? Öldü.
Ardından bağırdı, az kalsın yere düşecekti.
-Öldü diyordun Marie, ölmenin ne olduğunu biliyor musun?
+Evet bayım, o hem yerin altında, hem de gökte.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sorun Baba'nın dünyayı siyah beyaz görmesiydi. Ve neyin siyah neyin beyaz olduğuna karar verişinde. Hayatı böyle yaşayan birine duyduğunuz sevgiye mutlaka korku eşlik eder.
"İnsan can verdiğinde, ilk başlarda ölümün sıcaklığından mı nedir, ne olduğunu anlamazmış. Taa ki onu mezara koyup üstünü kapadıktan sonra, sıkılıp da başını kaldırmaya çalışınca, alnını tahtalara çarpar, böylece farkına varırmış bu dünyadan göçüp gittiğinin." İşte alnını tahtaya çarpan ölünün duyduğu acıyı hissediyordum şimdi.