Günaydın bir yas gibi yeniden doğanlar, kula minnet eylemeyenler, sabahları acıkmayı kuşlardan öğrenenler, devrimi sessizce yapıp kendini okumaya başlayanlar, kurtulmak elinden gelmeyenler. Günaydın alnını silmek için terini beklediğim.
#GÜNAYDIN
"Şu anda kimbilir napıyorsun sen... Belki uykudasın, belki gezmede. Yahut da temiz, duru bir banyodasın..
Başın, dişin ağrımasın,için bir garip burkulmasın da nerede olursan ol...
Yeter ki yaşa!.."