Bir başka insanın varlığına daha önce hiçbir zaman, hiçbir suretle bu denli ihtiyaç duymamıştım. Denizin ortasında susuzluktan ölmekte olan biri gibiydim.
Gülüşüp sohbet ederek dalgalanan binlerce insanın arasındayken kendi içimde kaybettiğim benliğimi arıyordum, büyülü bir beklenti süreciyle geçen yıllarıma acıdım.
Çünkü ayrılmanın da vahşi bir tadı var. Çünkü ayrılık da sevdâya dâhil. Çünkü ayrılanlar hâlâ sevgili. Hiç bir ânı tek başına yaşayamazlar. Her ân ötekisiyle birlikte Her şey onunla ilgili...