“Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum. Belki bir müddet sonra can sıkıntısı bile hissedemeyecek kadar büyük bir gevşekliğe düşeceğim.”
bildiğim bir şehri seversiniz,orada çok gezersiniz , yıllar sonra o şehrin sokaklarına yalnız ruhunuz değil,gövdeniz de kendiliğinden öyle bir tanır ki,karın kederli kederli serpiştirdiği bir keder anında bacaklarınız sizi kendiliğinden sevdiğimiz bir tepeye çıkarır.