"İletişim, senin ne anlattığın değil, karşındakinin ne anladığıdır. Bizler çok konuşmanın ve her şeyi olduğu gibi anlatmanın İletişim olduğunun düşünürüz. Ama bilmeyiz ki ne kadar anlatırsam anlatıyım, benim anlattığım karşımdakinin anladığı ile sınırlıdır."