"Ben, beni kimse görmediği zaman en çok kendim oluyorum."
"Kimse sizi gözlemiyorsa, içinizdeki gizli ikinci kişi dışarı çıkıp dilediği şeyleri yapabilir."
" Her yıldız bir hayatı işaret ediyordu. Cenab-ı Allah yaz gecelerini yıldızlı yapmıştı ki, ne kadar çok insan , ne kadar çok hayat olduğunu hatırlayalım."