kadının erkek karşısında her zaman pasif kalmaya mecbur oluşu... Neden? Niçin daima biz kaçacağız ve siz kovalayacaksınız?.. Niçin daima biz teslim olacağız ve siz teslim alacaksınız? Niçin sizi yalvarışlarınızda bile bir tahakküm, bizim reddedişimizde bile bir âcz bulunacak?