Kapıları çalan benim
kapıları birer birer .
Gözünüze görünemem
göze görünmez ölüler.
Hiroşima’da öleli
oluyor bir on yıl kadar
Yedi yaşında bir kızım ,
büyümez ölü çocuklar
Saçalarım tutuştu önce ,
gözlerim yandı kavruldu.
Bir avuç kül oluverdim,
külüm havaya savruldu .
Benim sizden kendim için
hiçbir şey istediğim yok.
Şeker bile yiyemez ki
kâat gibi yanan çocuk .
Çalıyorum kapınızı ,
teyze , amca, bir imza ver .
Çocuklar öldürülmesin
şeker de yiyebilsinler .
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖