Gülçimen

Gülçimen
@Cangmi
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana..."
Reklam
Belki de gökyüzü, insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir.
Kalbiyle bağlantısını kaybetmiş bir insana tecrübeli denir.
"Matem halindeyken, boş ve anlamsız görünen şey dünyadır; melankoli halindeyken ise boş ve anlamsız görünen şey egonun ta kendisidir."
Bilmek hayallerin kırılması ile yani bir hayal kırıklığı yaşamakla başlar. Bilmek yüzeyden köklere inmek, nedenleri araştırmak ve gerçeği tüm açıklığı ile "görmek" demektir.
Psikoloji
Reklam