İnsan bazı şeyleri çok geç öğreniyor .Ben mesela ; sarılmayı yeni yeni öğreniyorum... Öğrendim ki insanlar sevilmekten öte anlaşılmak isterler bu onları mutlu eder , onları anlayamasak dönüp sırtımızı gitmemeliyiz onlara sarılmayıda denemeliyiz , Bazen bir insana sarılmak anlaşılmamaya iyi gelir .. çok yaraya iyi gelir ...
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı gene aynı şekilde fakat her şeyden habersiz yaşardım .dünyada Başka şekilde de yaşamak mümkünmüş sen bana benimde bir ruhumun olduğunu öğrettin
Küçük prens tilkiye "Ama bana tüm evrende türünün tek örneği olduğunu söyledi o benim için özel bir çiçekti." Dedi .bunun üzerine
"o özel degil senin için onu özel kılan senin ona harcadığın zamandır " dedi tilki