Özgürlüğü ve huzuru buldum meczupluğumda; yalnızlığın özgürlüğünü ve anlaşılmamış olmanın huzurunu. Çünkü bizi anlayanlar içimizdeki bir şeye de egemen olurlar...
Dünya ;
Cehennem olamayacak kadar kırılgan ve güzel fakat bu narinliğin içi cennet olamayacak kadar da zordu, zorluydu.
Fakat sorunumuz neydi "ötekiler" mi yoksa tıpkı, en az bir meleğin kusursuzluğu kadar güzel görünen cehennem mi! yoksa ikiside sadece biz miydik...!
..., bilgiyle kendini doldurmak istersin, çünkü kendini boş, tamamen aç ve mutsuz hissediyorsun, yoksa hakikaten bilgili ya da öğrenmeye hırslı değilsin.