Öyle yalnızım ki bu duygu beni boğuyor ve ondan nasıl kurtulacağımı da bilmiyorum. İçimde her şeye karşı büyük bir tiksinti ve nefret var ; yürüdüğüm yollardan , gördüğüm insanlardan , odamdan nefret ediyorum . Her şey beni boğuyor , nefes almakta zorluk çekiyorum . Küçük bir çocuk gibiyim ; ne yumruklarım işe yarıyor , ne de aklım.