Kimi sevsem sensin, hayret...
Sevgin hepsini nasıl da değiştiriyor.
Gözleri maviyken yaprak yeşili,
Bakışları o kadar tehlikeli.
Senin sesinle konuşuyor,
Senin sigaranı senin gibi içiyor.
Kimi sevsem sensin,hayret...
Nasılsa senden vazgeçilmiyor...
Yüreğim seni çok sevdi demiştin. Fazlasıyla kanıtladın. Bu kadarını yapamadım ben. Yüreğimdeki sevgiyi yüreğime gömdüm.
Senin adın da hep bende yaşayacak.
Ama... Şairin dediği gibi
Bir adın kalmalı geriye
Bir de o kahreden gurbet
Beni affet ...
Kaybetmek için erken, sevmek için çok geç
"Belki de bu nedenle birçok şey yapıyor" dedi."düşünmek zorunda kalmamak için."
"Ne yazık ki ölmesi gerekiyor." dedi.
"Herkes ölecek." dedi
"Doğru. Ama o herkesten çok ölecek."
Ona ne söylemesi gerektiğini bilmeyi isterdi. Kaldırımı tekmeledi. Kelimelerle arası iyi olduğu için kendisiyle övünen bir adam nasıl olur da söyleyecek tek bir söz bile bulamazdı?!