"Beni bir gün unutacaksan bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna."
Bazen nereye baksan yenilgilerini görürsün
Her sokak dönüşünde hüznünü,
Her tabelada yalnızlığını
Güneşe her baktığında ayı görürsün.
Gökyüzüne baktığında kızıllığı
Her nefes alışverişinde kalbini duyarsın.
Yeni bir sabah ararsın, yeni bir bahar, yeni bir gün, yeni bir gökkuşağı, yeni açan bir çiçek.
Ama her nereye gidersen yine kendine rastlarsın.
Gittiğin yolları bilmesende bildiğin yollara çıkarsın.
Denize çıkan sokaklar, festivallerin olduğu alanlar, renkli caddeler umarsın.
Ama sen metruk binaların çevrelediği çıkmaz bir sokak bulursun.
Derdini anlatacak şairler, hüznünü yansıtan kitaplar, kalbini yansıtan şarkılar bulursun da içinden çıkacak bir sen bulamazsın.