Alparslan Cengiz

Alparslan Cengiz
@Cengizalp
Ne tuhaf ki insan postadan işe yarar bir şey çıkmayacağını bildiği halde hep mektup bekler.
Reklam
Sevmek sahiplenmenin en güzel biçimidir herhalde, sahiplenmek ise sevmenin en kötü biçimi.
Sakın tepenize bir sırca köşk kurmayınız. Ama günün birinde nasılsa böyle bir sırca köşk kurulursa onun yıkılmaz devrilmez bir şey olduğunu sanmayın. En heybetlisini tuzla buz etmek için için üç beş kelle fırlatmak yeter.
Sayfa 161·Kitabı okudu
Maarifsiz millet payidar olamaz. Öğretmenler Türkiye'nin güneşidir.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Roman
Hem nesine gerek kız evladının okumak ? (Geçmiş atalarımızın sözü bu kadar sığ olması durumu gerçekten içler acısı.)
Sayfa 10·Kitabı okudu
Reklam