Ömer CESUR

Ömer CESUR
@Cesurbeyy
Keşkelere gerek kalmaması için her şey zamanın da yapılmalı...
Mutluluktan neredeyse kahkaha atacaktı. Ama bu hayatta hiçbir şey uzun sürmez; ikinci kez duyduğu mutluluk da ilkine oranla pek cansızdı. Üçüncü kez duyacağı mutluluk biraz daha zayıflayacaktı, en sonunda da yok olup gidecekti. O da eski ruh haline dönecekti, tıpkı taşların suda sektirilmesiyle oluşan halkaların bir süre sonra kaybolması gibi...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendiniz için yeterli görmediğiniz bir şey, başkası için de yeterli değildir.
Mesela sen biriyle bir ekmeği bölüşmek istiyorsun; ama o ekmeği eline tutuşturup gidiyor. Sanıyor ki mesele doymak.
Bırakın, bildikleri gibi yaşasınlar! İyi şeyler olursa mutlu olurlar. Kötü ve ağır şeyler yaşarlarsa da sabretsinler.
"İnsan üzüntülü ve sevinçli zamanlarında, kalbinin dayanamayacağından fazlasını duyarlı bir kalpe bölüşmek ister."