-Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
-Neden mutlu olmalıyım?
-Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz.
-İyi ki bir kere geliyoruz Portuga..
-Neden?
-İkinci bir hayatı kaldıramazdım...
+ yani bilmiyorum olric, bazıları öyle şanslı olur ki hiçbir şey yapmazlar fakat yine de el üstünde tutulurlar.
- ya biz efendimiz?
+ bizim yapmadığımız fedakarlık kalmıyor ama yine de yarım kalmaktan kurtulamıyoruz olric.