📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu akıllılar,ülkemizde güç halle ilerlemeye çalışan sanatın havasını kesmeye,güneşine perde olmaya özeniyorlar.Sanatçıyı yıldırıp kendi buyruklarına almak istiyorlar.Ama sanatçı,onların dediği yere gelmez!Bir oyunun oynanmasına engel olabilirler.Türkiye’de onlardan yılacak bir tiyatro genel müdürü,bir milli eğitim bakanı çıkabilir ve çıkmıştır.Ama sanatçı çıkmaz.Tek başıma da kalsam,bir sanatçı olarak ben onları dinlemem.Onların sözüne bakıp yazacaklarımdan geri kalmam.Onların keyfine göre tek satır yazmam;fırlatır atarım elimden o kalemi!
Sayfa 8 - Ankara,8 Şubat 1962 Fakir Baykurt·Kitabı okuyor