"Insan"
"Evet" dedi " Evet, çok haklisin . Insanın içini değiştiremezler. Hicbir yararı olmayacağını da bilsen , insan kalmanın önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir ."
Bir hayvanın bakışı en zor anlarda bir insanınkinden çok daha etkili, neredeyse konuşkan olabilir; çünkü biz duygularımızın, düşüncelerimizin çoğunu, bunları aktaran kelimelere havale ederiz, buna karşılık konuşma becerisi olmayan hayvan bütün ifadeyi gözbebeklerinde toplar.