Varenka

Denizin içinde susuzluk çeken biri gibiydim .
Reklam
"Insan" "Evet" dedi " Evet, çok haklisin . Insanın içini değiştiremezler. Hicbir yararı olmayacağını da bilsen , insan kalmanın önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir ."
"Hapsedildiği sürece gözyaşları, insanın canını yakar."
Bir hayvanın bakışı en zor anlarda bir insanınkinden çok daha etkili, neredeyse konuşkan olabilir; çünkü biz duygularımızın, düşüncelerimizin çoğunu, bunları aktaran kelimelere havale ederiz, buna karşılık konuşma becerisi olmayan hayvan bütün ifadeyi gözbebeklerinde toplar.
Bazen Sadece Yorgun Oluyor İnsan. Ne Küs, Ne Yalnız, Ne de Aşık.
Reklam