Sizinde başınıza geldimi bilmem, hani insanın kafasında belirsiz bir düşünce yer eder ya da silik, karanlık bir hayal belirir. Derken bir de bakmışsınız ki kitapta bütün bunlar gayet açık, belirli biçimde anlatı vermiştir.
Her şeyin gölge olduğunu bir kere fark edince artik can acisa da bir acimasa da bir.O zaman bitmez zannettiğin her türlü çile de biter.Hem öyle bir bitee ki artik bitse de farketmez bitmese de farketmez