Çıtkırıldım

Çıtkırıldım
@Citkirildim_
Çıtkırıldımım :)
Hayatın yükünü taşımak zor ,ama siz de çıtkırıldım olmayın öyle .
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah Milena Ah ! Paltom bile ağır gelirken , nasıl taşırım koskoca dünyayı sırtımda ?
Edebiyat
Zannetmekten ,bir sanıdan daha acı şeyler de varsa bunun farkına varamadan , gözünü kulağını kapatıp yaşamaktir sanırım .Aksini düşünenler için daha da üzgünüm , zira daha acı bir durumun ürünüler . Sevildiğini sanmak,güvende olduğunu sanmak, kötü şeyler yasamayacagini sanmak , kullanılmadığını sanmak ,sanmak,sanmak ve sanmak insanın kendine yaptığı en büyük kötülük değilse nedir ...
Hayatın ortasında,bir cümlenin ortasında ölüveriyorsun .
İnsanların bıraktığı izler genellikle yara oluyor ...
İlişkiler