Zannetmekten ,bir sanıdan daha acı şeyler de varsa bunun farkına varamadan , gözünü kulağını kapatıp yaşamaktir sanırım .Aksini düşünenler için daha da üzgünüm , zira daha acı bir durumun ürünüler . Sevildiğini sanmak,güvende olduğunu sanmak, kötü şeyler yasamayacagini sanmak , kullanılmadığını sanmak ,sanmak,sanmak ve sanmak insanın kendine yaptığı en büyük kötülük değilse nedir ...