Kitaplarla,resimlerle,güzel şeylerle dolu olan,insanların alçak sesle konuştukları,kendilerinin ve düşüncelerinin temiz olduğu bir havayı solumak istiyorum artık.
“Düşünmüyorsun,düşüyorsun.Düşündüğünü zannediyorsun ama sadece yoklukta biraz daha irtifa kaybediyorsun.Çıkabilmek için sözüm ona düşündükçe,her gün biraz daha nefessiz,boğuluyorsun.Sen düşünmüyorsun.Düşünmek,var olabilmek ile olur ancak. Sen var mısın ?