📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhabalarrr
Uzun zamandır bir Türk yazarının elinden fantastik mitoloji okumamıştım. Benim aşırı hoşuma giden bir kurgu oldu. Karakterler, olaylar okurken tam anlamıyla zaman kavramımı kaybettim diyebilirim. Yazarın anlatımı ise gayet akıcı ve güzeldi. Konuya gelecek olursak eğer Üç kutsal bakire, üç kutsal gelin. Doğduklari günden itibaren Apollon'un gelini olmak için eğitilirler. Mara inançsız biri olarak o büyük gün geldiğinde seçilemeyecegini, istediği hayati yaşayabilecegini düşünür. Büyük gün gelmiş üç kutsal gelin meydandadır. Doğan güneş Mara'nın tüm hayallerini yıkmış, kendisinin üzerine doğmuştur.Tapınağa gidip inanmadığı Tanrı'ya geleceğini ve kanını sunarak gelmesini bekler. Ama gelen Apollon değildir, gelen Apollon'un ikizi Kehanet Tanrısı Rae'dir. Rea'nin ve Mara'nın bir araya gelmesi yanlışlık olarak düşünülse de aslında asırlara dayanan bir sebebi vardır. Peşinden ise Rea'nin bitmeyen çilesi ve Mara'nın kendini bulma serüvenini okuyoruz. Ben gerçekten ama gerçekten çok beğendim. Evren çok güzeldi. Dilara'nın kaleminin akıcılığı, sadeliği merak duygusu bir araya gelince gerçekten çok güzel bir eser çıkmış ortaya. Her ne kadar devamı Wattpadde olsa da düzenlenmiş ve kitap halini okumak için heyecanla bekliyorum. Ölü Tanrı'nın ŞarkısıDilara Özçelik
Tanrı ve Canavarların DüşleriKan ve Yıldız Işığı Günleri
Duman ve Kemiğin Kızı Seri Yorumu
•
Merhabalarrr
Öncelikle evren ve özellikle karakterleri çok beğendim. İlk kitap gayet güzeldi aktı gitti diyebilirim. İkinci kitap ilk yarısına kadar biraz ağır ilerlese bile sonradan haraketlendi ve güzeldi. Ama serinin son kitabı benim için tam bir fiyasko oldu. Üçüncü kitaba başlarken zaten daha önce hiç karşılaşmadığımız yeni karakterlerin bakış açısı ile okumaya başladık. Her ne kadar kısa sürse bile pek adapte olmadım. Diğer kitaplara oranla sayfa sayısı daha fazlaydı ama bu kadar uzun olmasına gerek var mıydı emin değilim. Çözülmesi gereken olaylar varken sürekli ondan ona atlayan bakış açısıyla olayların uzaması içimi sişirdi gerçekten. Olaylar o kadar uzatılmıştı ki, sıkıntıdan kaç kere ara verdiğimi bile hatırlamıyorum. Oldukça sevmiş olduğum kurgu ve karakterlerin böyle bir son kitabıyla bitmiş olması benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Fantastik seriler okurken yormamalı bence. Laini Taylor