Dindar yüksel

Dindar yüksel
@Darav
Ben dino ! Tüm tarikatlardan kovulmus caresiz aklimi sizin ellerinizden kurtardim.
Bir boş sokakta kaldırım taşlarının kaynagi sökülmüş yoldan yüruyorum. Ciseleyen yagmur hafif rüzgarla sevisip yüzüme carpiyor. Biran goz ardi yaptigim tum olaylari dibten bakiyorum. Gercektende rüzgarla sevisen yagmur artik beni bir boks makimasina cevirmis yumruk gibi yüzüme iniyordu. Hüzün yanimda halt etmiş. Bu olagan dışı görünmezlik savaşı benim tüm benligime meydan okumus. Hafif bir sıyrık ile rüzgara zıt gitmek bir aradan sonra bana zevk veriyor. Ben ise vazgecmiyorum. Neyse bu kadar abarti sözlerim ile olayi biran önce gün ışığına cikarmaliyim. Benim yüzüme inen ne yagmur nede zit gittigim bir rüzgar var. Olan seyler ise; Corba ve beyaz altin dedikleri (suan ki ekonominin verdigi krizin yükseliste olan) sogan. Korkma sanada var ☺
Yeme-İçme
Reklam

Dindar yüksel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·138 syf.·
2019 21. kitabı
Selahattin Demirtaş
9.1/10 · 9,9bin okunma

Dindar yüksel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
2019 20. kitabı
Selahattin Demirtaş
9/10 · 12,8bin okunma
Ben bugün dinin her yere sokulmasına ve her şeyin onunla gerekçelendirmesine öfkeleniyorum. Böyle giyiniyorum, çünkü dinim böyle istiyor. Şunu veya bunu yiyorum, çünkü dinim böyle istiyor. Arkadaşlarımı terk ediyorum ve hiçbir izahat verme ihityacı duymuyorum, çünkü dinim çağırıyor. Dini her işe karıştırıyorlar ve ona hizmet ettiklerini sanırken, aslında kendi ihtirasları veya kendi delice hevesleri için dini kullanıyorlar. Din elbette önemli, ama aileden, arkadaşlıktan, sadakatten daha önemli değil. Ahlakın yerine dini geçiren insanların sayısı durmadan artıyor. Sana caiz olandan ve olmayandan, mübahtan ve mekruhtan söz edip sözlerini alıntılarla destekliyorlar. Bence neyin dürüstlüğe veya adaba uygun olduğuyla uğraşsalar daha iyi ederler. Bir dinleri olduğu için ahlaka ihtiyaçları kalmamış gibi davranıyorlar
“Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma, ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum.”