Neslihan Yüksel

Neslihan Yüksel
@Darkness4
Çok keyifliydii
9/10
·126 syf.·
2019 3. kitabı
Çok sevdim... Her iki hikayede o kadar güzeldi ki. Her iki hikayede de olay değil belki ama duygular hisseler daha ağır basıyordu bence ve bunu Zweig çok iyi yapmış. Zaten, Bir Kadının Yaşamından 24 Saat adlı hikayeyi kesin duymuşsunuzdur ama Bir Yüreğin Ölümü 'nü de benim gibi ilk defa duyuyor olabilirsiniz. Ama iki uzun öyküyü de çok sevdim. Herkesin alıp okuması gerektiğini düşünüyorum. Hatta ben gibi her aya bir tane Zweig koymak da okuma hedeflerinizin arasına eklemek bence güzel bir fikir olabilir. Söyleyebilecek çok bir şey yok. Zaten kendini dünyaya kanıtlamış bir yazar ve okurken çok zevk alacağınızı düşünüyorum... Bol okumalaaarr.
1000Kitap
Bir Kadının Yaşamından 24 Saat - Bir Yüreğin ÖlümüStefan Zweig · Can Yayınları · 20169,9bin okunma
Reklam
SON(SUZ)
8/10
·100 syf.·
2019 2. kitabı
Merhabaaaa Bugün Tanizaki abimizin yazdığı "Bir kedi, Bir Adam, İki Kadın" adlı kitabı kendimce inceleyeceğim. İlk olarak kitapta sevdiğim şeylerden başlayayım. Kitap o kadar sade ve yakın bir dille yazılmıştı ki çok kolay okunuyordu. Çok güzel bir konuya sahipti ve kedim olsa keşke dedirtecek türden bir kedi sevgisi vardı. Ben zaten oldum olası kedileri çok severim hatta eve bir tane almak çok isterim ama canım annem sağolsun bu hayalleri sadece kurmakla kalırım. Ama bu kitap beni gerçekten de kedim varmış gibi hissettirdi. Çok güzel, akıcı bir kitaptı. Önce Şozo ve Lili'nin hayatlarına girdik. Daha sonra Şozo'nun annesi, Fukuko, ve en önemlisi Şinako... Başta isimler japon olduğu için zorladanmadım değil ama sonrasında alıştım. Kitabın konusunu bilmeden arkadaki Haruki Murakami ve Henry Miller yorumunu görüp aldım hemen. Konusunu arka kapaktan okursunuz onun yerine ben size benim düşüncelerinden bahsedeyim. Kitapta duydular, betimlemeler ve tabirler oldukça başarılıydı. Kedinin duygularını, hissettiklerini bile çok iyi benimsedim. Her şey kafamda çok güzel bir şekilde canlandılar. Çok güzeldi. Zaten yazarın da bir kedisinin olması bu tür şeylerden iyi anladığını gösteriyor. Ayrıca kapak tasarımından da söz etmek istiyorum. Kapak o kadar sade ve kırmızı ki en çokta kitapta benim dikkatimi kapak çekti. Buradan kapak tasarımcısı Hakan GÜNGÖR abimize de selamlarımızı yıkadıktan sonra beğenmediğim şeye gelelim... Tek bir şey beni çok üzdü ve 2 puan kırmama vesile oldu. SONU! Bu güzel kitabı nasıl bu kadar kötü bitirebilirim diye düşünüp mü yazdı acaba yazar bunları? Bu kadar boşlukta kalan bir son görmedim ben! Öyle böyle değil kitabı yarıdan kesip vermişler gibi... Kitabın sonunda yaklaşırken heyecanlandım yerimdefalan duramadım. Ama sonuç HÜSRAN! Böyle bir son pardon
1000Kitap
Bir Kedi, Bir Adam, İki KadınCuniçiro Tanizaki · Jaguar Kitap · 20175bin okunma
Çağdaş
Afiyetle yiyor gökten düşen üç elmayı apartmandaki çocuklar annemin her gece anlattığı öykülerin sonunda Bana ise çöpleri kalıyor evimiz çünkü bodrum katında
Sayfa 14
Şiir
Kanarya
Yüzündeki hüznün nedeni dökülmesi değil saçlarımın gün geçtikçe sesini daha az dinlediğimden mahalle beraberindeki kanaryanın
Sayfa 50
Şiir