📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuduğum ilk gogol eseriydi. Kitapta 6 adet öykü var. Ama beni en çok etkileyen palto değil portre ve bir delinin anı defteri hikayeleri oldu. Özellikle portre. Hikaye 2 kısımdan oluşuyor ama ikinci kısım beni peketkilemedi en iyisi birinci kısımdı. Sanki gerçekten portre karşımdaydı. Biraz tüyler ürpertici bir hikayeydi ama korkutucu değildi. Okurken asla sıkılmayacaksınız ve elinizden bırakamayacaksınız. Belki benim gibi fayton ve neva bulvarı hikayelerini okurken biraz sıkılırsınız ama yine de çokça keyif alacaksınız. Kesinlikle okumalısınız. İyi okumalar.
Açıkçası bu kitabın bana hissettirdiklerini yazmakta biraz zorlanıyorum. Söylediğine göre yazar kendi çocukluğunu yazmış. Çok yaramaz ama bir o kadar da hayal gücü yüksek bir çocukmuş. Kitabın sonu beni ağlattı açıkçası. Okursanız görürsünüz, bir çocuğun veda ettiği şeyin böylesine farkında olması... Belki de bu kitabı bitirdiğinizde "iyi ki ben böylesine farkında değildim" diyeceksiniz. Belki de yaşadığınız şeylerin bazı yönlerden ne kadar benzer olduğunu fark edeceksiniz. Her nasıl hissederseniz hissedin kitabın kalbinize dokunacağına eminim. İyi okumalar.