Fgklogcf

Fgklogcf
@Deliirdik
Bazı insanların, bazı şeylere hiç hakları yoktu: ne var ki, insanlarda en çok bu hiç hakları olmayan şeyleri yapıyorlardı.
Sayfa 189·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İlişki: Bir başkasının senin var olan düzenini alt üst etmesine kendi isteğin ve izninle razı geldiğin durum.
Sayfa 180·Kitabı okudu
Edebiyat
Stefan Zweig
İçimin bir zamanlar ne kadar ölü olduğunu asla bilmediler, şimdi nasıl çiçek açtığımı da asla anlamayacaklar.
Edebiyat
Herkesin yaşattığı her şey, bir gün kendi sınavı olacak....
Hayatta insanın başına gelebilecek en iyi şey acıya alışıyor olmasıydı.
Edebiyat