Oysaki bu dünya böyle, bu insanlar böyle. Benim elimden ne gelir ki... Diyemiyorum, için götürmüyor, bir yerlerimden bir kire, iyi olmayan, dostça olmayan bir şeye bulaşmış gibi oluyorum. İçim kararıyor, içimin karanlığını demiyor, uzun bir süre içimi arindiramiyorum.