Yeliz ay

Hepimizin içinde adını koyamadığımız bir şey var,işte biz oyuz.
Sayfa 278·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bende nihayetsiz bir hayat vardı Kırlara yayılan ilkbahar gibi Kalbim her dakika hızla çarpardı Göğsümün içinde ateş var gibi.
Çünkü sadece kendi kaderini bir gizem olarak yaşayabilenlerin,gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum..
Evrende ne varsa,dışarıda değil,sende. Her ne arayacaksan,ara onu kendinde. MEVLANA