Bunca yıllar pâdişâhlık edeni gel gör bugün
Soydular türlü libâsın teni üryan ağladı
Şemsiyâ gülem mi dersin bu fâni dünyâda sen
Kim ki buna meyl verdi yaş değil kan ağladı
"Kızlarımızın durumları nasıl?" diye sordu Hasan.
"Çok konuşuyor, çok çalışıyor, çok gülüyorlar... ve çok ağlıyorlar. Ama çok az düşünüyorlar."
"En iyisi. Aksi takdirde bir hapishanede oturduklarının farkına varabilirlerdi. Gerçi onun da bir zararı yok. Kadınlar haremlere ve hapishanelere alışkınlar. Onları ömürleri boyunca dört duvar arasına kapamak çok kolay. Kendilerini tutsak olarak hissetmedikleri müddetçe tutsak değildirler.