Nabzında kanım söyleyecek gerçeği birden;
Sen kalbe kulak ver; babanım ben, babanım ben..
Bir sen gibi eşsiz gülü, ey bahtı siyahım,
Bir çöplüğe ektim ki budur işte günahım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Rahmetli Nüzhet! Aradan bir gün bile geçmeden büyük aşkım, hayatımın anlamı olan kadın rahmetli Nüzhet mi oldu? Yirmi bir yıl bekle yirmi bir saatte unut. Pek vefalıymışsın Müştak!
Bunca yıllar pâdişâhlık edeni gel gör bugün
Soydular türlü libâsın teni üryan ağladı
Şemsiyâ gülem mi dersin bu fâni dünyâda sen
Kim ki buna meyl verdi yaş değil kan ağladı
"Kızlarımızın durumları nasıl?" diye sordu Hasan.
"Çok konuşuyor, çok çalışıyor, çok gülüyorlar... ve çok ağlıyorlar. Ama çok az düşünüyorlar."
"En iyisi. Aksi takdirde bir hapishanede oturduklarının farkına varabilirlerdi. Gerçi onun da bir zararı yok. Kadınlar haremlere ve hapishanelere alışkınlar. Onları ömürleri boyunca dört duvar arasına kapamak çok kolay. Kendilerini tutsak olarak hissetmedikleri müddetçe tutsak değildirler.