Hakikati keşfetme yolunda terk ettiğimiz eski düşünce sistemi sebebiyle sıkıntı verici duruma düşersek bundan utanmamalıyız. Yeter ki doğruya ve gerçeğe ulasayim, varsin bir utanç yaşayayım, diye düşünmeliyiz.
Mühim olan, en istikametli yolun bulunmuş olmasıdır..
"Toprağın üstünde edep, altında ise kefenle bezenir insan. Edep libasını sıyırıp atanlar kul olma şerefinden mahrum, her iki dünyada da üryan ve perişan kalırlar."