Kitap ince olmasına rağmen çok derin yazılmış.Soru ve cevap şeklinde ilerleyen kısımlarında her cevap üzerine uzunca düşünülesi konular.Hanefi fıkhının temellerinin,düşüncesinin çok derin ve güzel olarak
anlatıldığı bir eser.
Yazarın samimi dili kitaptaki akıcılığı artırmış ve kitap uzun sayılacak bir zaman kadar önce yazılmasına rağmen günümüz sorunlarını da dile getirmiş.Kavramların açıklanması verilen tavsiyeler oldukça samimi ve değerli.İnsana çokça katkı sağlayacak olan bu eseri kısa zamanda bitirip uygulamaya koyabilirsiniz.Umuyorum ki katkısı olsun herkese.
Serinin 3.kitabı Pi.Neredeyse her sayfada altını çizdiğim diğer ikisinde de olduğu gibi kendimi bulduğum bir kitap.Biyolojiden psikolojiye kadar her alanda sıkmadan bilgiye ulaştırırken insanın merakını da artırıyor.
İstanbulun tarihini sürükleyici bir şekilde anlatan çok güzel bir eser.Akıcı anlatımı ve tarzıyla insanı sıkmadan güzel bir yolculuğa çıkarıyor.Hem bilgi hem polisiye.Şiddetle tavsiye edilir.